Ειδική βοήθεια
Εξασφαλίζουμε ένα άνετο και εύκολο ταξίδι σε όλους.
Ειδική βοήθεια
Χρειάζεστε ειδική βοήθεια; Είμαστε δίπλα σας.
Κάνουμε τα πάντα ώστε το ταξίδι των επιβατών μας με αναπηρία ή μειωμένη κινητικότητα να είναι άνετο, εύκολο και ασφαλές.
Αίτημα ειδικής βοήθειας
Ζητήστε υπηρεσίες ειδικής βοήθειας κατά τη διαδικασία κράτησης του εισιτηρίου σας, είτε online είτε μέσω του τηλεφωνικού μας κέντρου, τουλάχιστον 48 ώρες πριν από την αναχώρησή σας.
Χρειάζομαι μια αναπηρική καρέκλα για να μετακινηθώ
- Μεταφορά από το check-in counter και συνοδεία μέχρι τη σκάλα του αεροσκάφους
- Μεταφορά από το check-in counter και βοήθεια για την επιβίβασή σας στο αεροσκάφος
- Μεταφορά από το check-in counter και βοήθεια μέχρι να καθίσετε στη θέση σας στο αεροσκάφος
Επιβάτες με προβλήματα όρασης
- Στον έλεγχο αποσκευών
- Στην επιβίβασή σας στο αεροσκάφος
- Στην αποβίβαση από το αεροσκάφος και στην παραλαβή των αποσκευών
Θέλουμε οι εκπαιδευμένοι σκύλοι-οδηγοί να αφοσιώνονται απερίσπαστοι στο έργο τους. Γι’ αυτό τους αφήνουμε να ταξιδέψουν μαζί σας στην καμπίνα χωρίς χρέωση και χωρίς μεταφορέα, αρκεί να μας πείτε έγκαιρα (κατά τη διαδικασία κράτησης του εισιτηρίου σας) ότι «συνοδεύεστε», και, έτσι, να σας ενημερώσουμε για τις προϋποθέσεις που πρέπει να πληρούνται.
Επιβάτες με προβλήματα ακοής
Ενημερώστε μας αν έχετε προβλήματα ακοής, ώστε να σας παρασχεθεί βοήθεια στην επικοινωνία.
Επιβάτες με διανοητικές ή αναπτυξιακές αναπηρίες
Επιβάτες με νοητική ή αναπτυξιακή υστέρηση μπορούν να ταξιδέψουν με συνοδεία. Παρακαλούμε τους έχοντες την επιμέλειά τους να έχουν επικοινωνήσει εγκαίρως με το τηλεφωνικό μας κέντρο.
Πότε κρίνεται απαραίτητη η συνοδεία ατόμου με αναπηρία;
Για τη δική σας ασφάλεια, σε εξαιρετικές περιστάσεις, ενδέχεται να απαιτήσουμε την παρουσία συνοδού. Τέτοιες περιστάσεις συντρέχουν όταν:
- Διανοητική ή άλλη αναπηρία εμποδίζει τον επιβάτη να κατανοήσει ή/και να εφαρμόσει τις οδηγίες ασφαλείας.
- Ο επιβάτης δεν μπορεί να επικοινωνήσει με το πλήρωμα επειδή είναι κωφάλαλος ή για άλλον ιατρικό λόγο.
- Ο επιβάτης δεν μπορεί να συμμετάσχει σε διαδικασία εκκένωσης είτε επειδή πάσχει από τετραπληγία είτε για άλλον ιατρικό λόγο.
Ο συνοδός του ατόμου με αναπηρία ταξιδεύει με κανονικό εισιτήριο, πρέπει να είναι ενήλικος και να μην έχει μειωμένη κινητικότητα ή νοητική ικανότητα.
Πότε μπορεί να απαιτηθεί η συμπλήρωση ή/και η προσκόμιση ειδικών εγγράφων;
- Για τη μεταφορά με αναπηρική καρέκλα και τη λήψη εξειδικευμένης βοήθειας υπάρχει περίπτωση να απαιτηθεί από εμάς σχετική ιατρική βεβαίωση.
- Ενδέχεται να ζητήσουμε ιατρική βεβαίωση ότι ο επιβάτης με ειδικές ανάγκες ή άλλο πρόβλημα υγείας μπορεί να ταξιδέψει, για την ασφάλεια όλων αλλά και τη δική του. Ιδίως αν ο επιβάτης πάσχει από νοητική ή αναπτυξιακή υστέρηση ή σε περίπτωση που βρίσκεται σε μετεγχειρητική περίοδο.
Εφόσον πάσχετε από κάποιο νόσημα ή τελείτε σε ειδική κατάσταση υγείας, καλό είναι να έχετε συμβουλευτεί τον γιατρό σας πριν από την πτήση και να έχετε ενημερώσει το προσωπικό της SKY express για την κατάσταση της υγείας σας.
Επικοινωνήστε μαζί μας
Καθημερινά από 08:00 ως 21:00, είμαστε στη διάθεσή σας.
- Μέσω e-mail
- Μέσω τηλεφώνου 8:00 ΠΜ - 9:00 ΜΜ (GMT+3)
- Εξυπηρέτηση ταξιδιωτικών γραφείων
- Εξυπηρέτηση ομαδικών κρατήσεων και πτήσεις charter:
- Εξυπηρέτηση ταξιδιωτικών γραφείων αποκλειστικά σε Βέλγιο, Ολλανδία, Λουξεμβούργο:
- Εξυπηρέτηση ομαδικών κρατήσεων και πτήσεις charter αποκλειστικά σε Γαλλία: